La Fundació UAB

Un centenar de persones celebren la Graduació de la 6a promoció de titulats/des

Graduació EPSI 2018-2019
El passat divendres 19 d'octubre, es va celebrar l'acte de Graduació de la 6a promoció de titulats/es en Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, que va aplegar a un centenar d'assistents a l'Hotel Exe Campus. A l'esdeveniment, hi van intervenir professorat i recent graduats que van recordar el seu pas per l'Escola.

25/10/2018

La celebració de l'acte de Graduació de la 6ª promoció de titulats i titulades del Grau en Prevenció i Seguretat Integral de la UAB es va dur a terme el passat divendres 19 d'octubre, a l'Hotel Exe Campus, on es va reunir un centenar de persones per assistir a l'acte, entre graduats i graduades, els seus familiars, professorat, i personal d'administració i serveis de l'Escola, i també representants, del sector de la prevenció i seguretat.

L'esdeveniment va comptar amb la presència i intervencions de la Directora de l'EPSI, Montserrat Iglesias-Lucía, i dels professors Joaquín Rodríguez, Roser Martínez i Francesc Gómez, com a docents escollits pels propis titulats per dedicar-los-hi unes paraules durant el decurs de la sessió.

La primera en intervenir va ser la Directora, que va admetre que aquest acte era molt emotiu, pel fet que una nova fornada de professionals sortia de la Universitat, amb una bona formació i ben preparats pel mercat laboral, però alhora, agredolç perquè, a partir de llavors, el contacte humà amb aquests exestudiants ja no seria diari.

Roser Martínez va felicitar als recents titulats/des per la fita aconseguida i per haver escollit, en el seu moment, estudiar aquesta carrera innovadora, i de gran futur professional. També va agrair als familiars el suport que havien donat als titulats durant els 4 anys d'estudi, i haver-los motivat a seguir endavant. I els hi va recordar, als graduats, que l'últim obstacle que els hi quedava era "sortir al carrer i menjar-se al món com a experts en seguretat i prevenció", i estava segura que ho aconseguirien.

El següent torn va ser del professor Joaquín Rodríguez, Coordinador de Relacions Internacionals i Pràctiques de l'Escola, que va destacar que havia après molt d'aquests estudiants, tant a les aules com a fora, i esperava que l'esperit de pensament crític que els titulats havien adquirit durant el seu pas per la Universitat, l'apliquessin a la vida per lluitar per a les llibertats i per "ser combatius per aconseguir més drets". També, va afegir que desitjava que els graduats seguissin mantenint els valors solidaris i ètics mostrats en les aules en el seu desenvolupament professional.

El darrer docent en intervenir va ser Francesc Gómez que va comentar que aquest dia era el de la "recompensa", perquè tothom hi sortia guanyant: els recent titulats perquè havien aconseguit el seu objectiu de superar els estudis, els familiars, perquè podrien disposar de gaudir de més temps amb la persona recent graduada, i el professorat per veure que una nova promoció sortia al sector professional de la prevenció i seguretat amb una bona preparació.

L'acte va continuar amb les intervencions de Patricia Garcia, representant dels titulats de la 6a promoció, que va recordar el seu pas per l'Escola; i José Eduardo García Paredes, Premi Extraordinari de la Titulació, que també va realitzar un breu parlament agraïnt aquest reconeixement.

L'esdeveniment va seguir amb el lliurament de diplomes als graduats i graduades, amb la participació del Coordinador dels Estudis, César Torrero, que anomenava als titulats, d'un en un, perquè s'apropessin a la taula a recollir els seus diplomes.

Per últim, Montserrat Iglesias-Lucía va pronunciar unes paraules destacant la qualitat humana dels titulats, també els va recordar que sempre formarien part de la família que representava ser l'Escola, i els va motivar a què donessin a conèixer l'EPSI en l'àmbit professional de la prevenció i seguretat.

La celebració va finalitzar amb un aperitiu per a tots els assistents.

Podeu descarregar-vos les fotografies oficials de la Graduació, clicant sobre l'enllaç.