La Fundació UAB

Trobada anual dels clients i ambaixadors dels serveis i espais universitaris de UAB Campus

APAC acte anual setembre 2018
L’Agència de Promoció d’Activitats i Congressos ha reunit en un encontre a l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental (ICTA-UAB) als clients i ambaixadors que celebren els seus actes a seus i espais de la universitat. A la trobada, també es van presentar els 5 membres del programa Ambaixadors UAB Campus.

19/09/2018

Els operadors de UAB Campus, la marca referent a la comercialització d’espais i serveis de la universitat, van organitzar el passat 14 de setembre una trobada per agrair la confiança dels clients en els serveis de l’Agència de Promoció d’Activitats i Congressos, que l’any passat va celebrar els seus 25 anys.

A l’acte, hi van assistir unes 65 persones, entre professors, investigadors i membres del PAS que organitzen amb l’Agència la celebració de congressos i activitats al campus de la universitat. A la trobada, també hi van assistir alguns membres de l’equip de govern de la UAB.

En aquesta ocasió, la celebració va tenir lloc a la seu de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental (ICTA-UAB), centre d’investigació de construcció sostenible i amb una emblemàtica façana exterior de “pell bioclimàtica”.

A cada edició, els organitzadors escullen un espai diferent de la universitat per donar a conèixer les possibilitats que tenen les més de 230 hectàrees d’espais verds, sales, aules, allotjaments i zones esportives del campus.

5 Ambaixadors UAB Campus

Durant l’esdeveniment, també es va presentar el Programa Ambaixadors UAB Campus, que ja té 5 ambaixadors.

El programa pretén ser una eina de suport que, a través de l’experiència nacional i internacional dels seus membres, animi a la resta de la comunitat docent i investigadora a organitzar actes i congressos en els espais de la UAB.