La Fundació UAB

Tornen les fires presencials del sector educatiu internacional

ICEF Sevilla 2022

La Fundació UAB va assistir a ICEF Educación en Español a Sevilla, la primera presa de contacte presencial post-pandèmia amb el sector de l'educació internacional en espanyol, en la que hi van participar institucions educatives de més de 40 països.

29/04/2022

Amb la celebració d'ICEF Educación en Español a Sevilla els passats 19 a 21 d'abril, l'activitat ferial educativa internacional en format presencial es reprén després de la crisi sanitària.

L'esdeveniment, en el què va participar la Fundació UAB, va ser la primera edició d'una fira que vol oferir a les institucions educatives dels països de parla hispana una oportunitat per relacionar-se i conèixer directament agències d'estudiants de qualitat d'arreu del món seleccionades per ICEF, l'empresa líder mundial del mercat d'esdeveniments i serveis business-to-business pel sector de l'educació internacional.

Durant els tres dies de l'esdeveniment les institucions, procedents de més de 40 països, van poder concertar reunions personalitzades i trobades, i assistir a seminaris centrats en temes relacionats amb l'actualitat de l'ensenyament global en espanyol.

Pel que fa a la nostra institució, l'assistència a ICEF va ser molt positiva, amb contactes de qualitat vers el plantejament estratègic de captació d'estudiants internacionals de la FUAB. Es va poder constatar la importància del país com a proveïdor d'opcions acadèmiques d'alt nivell per a estudiants internacionals, amb una reputació en ascens i esdevenint més estable. La FUAB té una oferta acadèmica de valor, d'elevada qualitat i prestigi, que li permet una presència sòlida i creixent als mercats internacionals.