La Fundació UAB

Solidaritat i voluntariat més visible i accessible: nova pàgina web de la FAS

Nova Pàgina web FAS
La Fundació Autònoma Solidària (FAS) estrena nou portal web. L’entitat social universitària disposa d’una pàgina web més visual i accessible, que permetrà donar a conèixer les seves accions i la seva labor des de l'any 1999.

04/02/2019

Des d'aquest mes de febrer, la nova pàgina web de la FAS ja està disponible i s'ha estructurat basant-se en els punts d’actuació principals de l’organització: l’acció social, la cooperació i l’educació per a la justícia global (EpJG), l’atenció a la discapacitat i necessitats educatives especials i el voluntariat universitari.

La nova eina comunicativa permetrà donar a conèixer més a fons les accions i la labor que desenvolupa l’entitat i la seva trajectòria des de l’any 1999, així com el conjunt de projectes d’acció social universitària i de sensibilització i foment de l’esperit crític que va definir, l’any 2017, el nou pla estratègic de l’entitat.

En aquesta pàgina, doncs, s’ha incorporat un apartat de notícies i una agenda amb els esdeveniments i les activitats que tenen lloc en el si de l’entitat i la UAB.

El portal presenta una nova interfície més visual i dinàmica i ha simplificat la seva navegació amb la renovació de bona part dels seus continguts. A més, aquesta nova pàgina incorpora en la seva elaboració les darreres tecnologies- s’ha desenvolupat en HTML5 i CSS3- i permet adaptar els continguts als diferents dispositius: monitor, tauletes i telèfons mòbils.

La incorporació d’una bona part de material audiovisual, amb vídeos d’experiències i testimonis de la FAS, pretén donar veu i vincular més a la comunitat universitària com a part d’una ciutadania activa i crítica, i agent de transformació social.

L’entitat també ha afegit un apartat de crides per captar més voluntaris en els seus programes de salut, justícia o acollida als refugiats –entre d’altres-, o en esdeveniments especials, com la Cursa per la Marató de TV3.

Incorporació al llibre d’estil FUAB

Amb l’aplicació de les línies d’estil i d’imatge de la Corporació UAB, la nova pàgina web de la FAS forma part del conjunt de portals estrenats al llarg dels cursos 2017-2018 i 2018-2019, en tot el conjunt de la corporació.