La Fundació UAB

S'amplia el període per sol·licitar la beca del Ministeri pel curs 2022-23 fins al 16 de maig

Avançament de la beca 2022-2023

Ja està oberta la convocatòria de beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris pel curs 2022-2023. Tens temps de sol·licitar-la fins al 16 de maig.

11/05/2022

Aquest any s'ha adelantat la convocatòria de beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris pel proper curs 2022-2023.

El termini de presentació de sol·licituds ja està obert i finalitza el 16 de maig de 2022 (inclòs). Aquest termini és tant per les beques d'ensenyaments postobligatoris no universitaris com els universitaris.

Les beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris es convoquen des del Ministeri d'Educació i Formació Professional. A Catalunya, l'organisme responsable és el Departament d'Educació.

Sol·licita la beca

Si ets estudiant de CFGS, i vols fer estudis universitaris:

Si finalitzes els estudis i vols seguir estudiant a la universitat, l'AGAUR gestiona la convocatòria de beques de caràcter general per a estudis universitaris (GRAL) que publica cada any el Ministeri d'Educació i Formació Professional.

Preguntes freqüents beca: informació al portal de l'AGAUR