La Fundació UAB

Prop de 400 estudiants interessats en els estudis de la Fundació UAB a les Jornades de Portes Obertes de la UAB

Collage amb imatges de les Jornades de Portes Obertes UAB

El 8 i 9 de febrer l'Edifici Blanc va tornar a bullir d'activitat amb futurs estudiants interessats en els graus de Turisme, Turisme en anglès, Direcció Hotelera i Prevenció i Seguretat Integral, així com en els CFGS, en el marc de les xerrades presencials de les Jornades de Portes Obertes de la UAB, que es van fer en format virtual el divendres 10 de febrer.

13/02/2023

Les Jornades de Portes Obertes de la UAB, que es celebren tradicionalment al febrer, signifiquen el tret de sortida de les activitats d'orientació a la nostra universitat, que continuen amb el Saló de l'Ensenyament, al març, i el Dia de la Família, al maig.

Enguany les Jornades han tornat a ser en format híbrid, amb dos dies de xerrades presencials, el 8 i 9 de febrer, i un de sessions en línia, el divendres 10 de febrer. S'han dut a terme diverses presentacions dels estudis de grau de l'Escola FUAB Formació i, per primera vegada, de Cicles Formatius de Grau Superior de la Fundació UAB, en les què hi han col·laborat estudiants actuals i ex estudiants, per compartir la seva experiència, respondre preguntes dels assistents i guiar-los en una visita a les instal·lacions del centre.

L'assistència de futurs estudiants interessats en el Grau en Prevenció i Seguretat Integral ha experimentat un augment considerable, superant amb escreix xifres prepandèmiques i consolidant la seva tendència a l'alça. Un total de 177 persones van participar a les sessions informatives presencialment o en línia, significant un increment del 52% respecte el curs anterior.

Pel que fa als graus de Turisme, Turisme en anglès i Direcció Hotelera, el nombre total d'assistents a les xerrades ha estat superior als 200. La xifra d'interessats en Turisme i Turisme en anglès es manté idèntica al 2022. En el cas del Grau en Direcció Hotelera, hi ha hagut una petita minva respecte anys anteriors.

El Centre de Formació Professional Fundació UAB va oferir igualment sessions presencials i en línia, amb un total de 16 assistents. A banda del CFGS en Comerç Internacional, es van presentar els dos nous estudis que es començaran a impartir el curs 2023-24, el CFGS en Comerç Internacional en anglès i el CFGS en Transport i Logística, a més de la modalitat 3x2, en la que es poden cursar ambdós CFGS en només dos cursos.

Seguint la dinàmica del curs anterior, es va organitzar un dispositiu especial per acollir i acompanyar els assistents a les xerrades informatives, amb un servei de bus-llançadora de la Plaça Cívica a l'Hotel Exe Campus UAB i a l'Edifici Blanc, i un equip d'estudiants en pràctiques donant suport a l’organització logística i el desenvolupament de les xerrades.