La Fundació UAB

Projecte de col·laboració amb la Cambra de Comerç de Sabadell per als estudiants de CFGS

Pràctiques estudiants CFGS Cambra de Comerç de Sabadell
Els estudiants podran realitzar pràctiques en empreses en procés d’expansió. L’acord també inclou l’assessorament i seguiment per part d’un tutor sènior.

04/03/2019

El Centre de Formació Professional Fundació UAB ha posat en marxa un projecte de col·laboració amb la Cambra de Comerç de Sabadell.

A través de l’acord, els estudiants de l’últim curs ja poden accedir a una borsa de treball de recursos humans especialitzats en comerç internacional per realitzar unes pràctiques en una empresa amb intenció d’ampliar els seus mercats a l'estranger.

Els estudiants tindran el suport d’un assessor sènior de la Cambra que els guiarà i pautarà les tasques seguint un pla de treball, segons les necessitats expansives de l’empresa i les aspiracions professionals de l’alumne.

Es tracta d’una oportunitat per als estudiants per posar en pràctica els seus coneixements en el context real d’un pla d’expansió internacional, tant en empreses amb experiència prèvia com en d’altres que inicien la seva activitat exportadora.