La Fundació UAB

Posa't en marxa al SAF amb la FUAB

Nedadora a la piscina saluda a la càmera

Com a consell de salut i prevenció d'aquest mes, l'equip de Prevenció de Riscos de la Corporació ha triat la importància de fer activitat física i recordar les facilitats que les persones treballadores de la Fundació UAB tenen per inscriure’s al Servei d’Activitat Física (SAF) de la universitat amb beneficis especials.

05/03/2024

El SAF és el centre d'activitat física de la nostra universitat, un dels més ben equipats del Vallès Occidental, amb 35 anys de trajectòria i més de 50 professionals. Per tal de què cadascú pugui fer l'entrenament que necessita, ofereix una àmplia varietat d'opcions d'activitats: de càrdio, d'enfortiment, de cos i ment, de competició, aquàtiques, de raqueta, i moltes més.

Compta amb 30.000m2 d’instal·lacions esportives, tant interiors com exteriors:

• Sala de fitness
  • Piscines (interiors i exteriors) i zona d’aigües
  • Camps de futbol
  • Pistes de pàdel, tennis, vòlei platja i esquaix
  • Rocòdroms
  • Pavelló poliesportiu
  • Estacions de cal·listènia
  • Sales d’activitats dirigides

Avantatges de fer-se soci per al personal de la Corporació

Les persones treballadores de la Fundació UAB tenen la possibilitat d’inscriure’s amb beneficis especials: poden obtenir l’abonament mensual al SAF per només 22€ al mes. Aquestes condicions econòmiques també són aplicables a familiars de primer grau.

Per tal de dur a terme la inscripció i gaudir de les instal·lacions i serveis del SAF, només cal seguir els passos indicats en aquest enllaç i proporcionar un document que certifiqui que sou personal treballador de la FUAB, com ara l’última nòmina rebuda.

Situat a l’Avinguda de l’Eix Central del Campus de la UAB, el SAF és accessible des de diversos punts:

• Caminant 15 minuts des de l’Edifici Blanc
  • Caminant 5 minuts des de l’estació “Universitat Autònoma” de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de la línia Barcelona-Sabadell (S2).

Consulteu en aquest enllaç la ubicació i com arribar-hi.