La Fundació UAB

Open Arms Market, mercat solidari a Vila Universitària

Open Arms Market
El complex residencial de la UAB organitza, el 25 d’abril, de 16 a 21 hores, un mercat de segona mà en què els beneficis aniran destinats a un projecte solidari. El mercat estarà situat a les columnes de fusta de Vila 2, davant de les oficines de Vila Universitària.

03/04/2019

Tots els participants que ho hagin sol·licitat prèviament podran posar paradetes de roba, llibres o objectes de segona mà. Les persones interessades en col·laborar-hi, a més, poden fer una donació d’objectes per vendre. Els beneficis recaptats s’enviaran a una ONG, encara per decidir.

Durant l’acte, hi haurà un punt d’intercanvi de llibres (conegut com a bookcrossing), en el qual tothom està convidat a portar els seus llibres vells i agafar-ne d’altres. També, s’han programat actuacions de música en directe al llarg de la jornada.

L’organització vendrà entrepans i refrescs (a 3,50€) al Frankfurt de la Vila. Els diners que es recaptin també aniran destinats íntegrament al projecte solidari escollit.

Finalment, el Banc de Sang també col·laborarà a l'Open Arms Market amb la instal·lació d’un bus especial per donar sang.