La Fundació UAB

Nova identitat corporativa per a l'Agència de Promoció d'Activitats i Congressos

Nova identitat corporativa UAB Campus
"Congressos i Esdeveniments UAB Campus" ha estat el nom triat per encetar una nova etapa de l'Agència de Promoció d'Activitats i de Congressos de la Fundació UAB.

02/10/2019

L'Agència de Promoció d'Activitats i de Congressos, l'oficina que comercialitza espais i serveis de la nostra universitat, ha renovat la seva identitat corporativa. Coincidint amb la trobada que celebra anualment per agraïr als seus clients la confiança dipositada en els seus serveis d'assessorament i coordinació d'activitats, que va tenir lloc el passat 20 de setembre, ha presentat els seus nous nom i logo.

La nova nomenclatura, "Congressos i Esdeveniments UAB Campus", amb versions en català, castellà, anglès i francès, neix amb la voluntat de contribuir a una millor comercialització dels productes i serveis de l'oficina. D'altra banda, el nou logo es situa en línia amb la identitat corporativa de la universitat i la Fundació UAB.

Durant el procés d'elaboració dels nous nom i logo per l'Agència, també s'ha treballat en l'actualització del disseny d'UAB Campus, la denominació que aplega els operadors que ofereixen espais i serveis a la nostra universitat.