La Fundació UAB

Nova direcció a Study Abroad-Programes Específics per a Estudiants Internacionals

Nova direcció Study Abroad UAB

El mes d'octubre porta novetats en la direcció de Study Abroad, donant la benvinguda com a directora a Rebecca Swanson. Richard Turner assumeix el càrrec d'adjunt a la Direcció de Serveis Docents de la FUAB per a l’Acció Internacional.

05/10/2022

La nova directora de Study Abroad-Programes Específics per a Estudiants Internacionals, Rebecca Swanson, és llicenciada i doctora en Història de l’Art i titulada del Màster en Cultures Medievals per l’Institut de Recerca en Cultures Medievals (IRCVM) de la UB, i llicenciada en Història de l’Art per l’Università degli Studi di Roma “La Sapienza” (Itàlia).

Compta amb diversos anys d'experiència al camp de l’educació superior universitària, com a docent, traductora i coordinadora de programes. Des de 2017, la seva trajectòria professional s'ha centrat en l'educació internacional, primer com a directora del programa de Business & Culture a CIEE Barcelona, i més recentment com a directora de centre a CAPA Barcelona.

En Richard Turner continua vinculat a la FUAB en el seu nou càrrec com a adjunt a la Direcció de Serveis Docents per a l’Acció Internacional, col·laborant amb aquesta direcció per assegurar l’alineació de la política d’internacionalització de la FUAB i la UAB, incrementar la presència internacional dels programes acadèmics de la FUAB i promoure les competències lingüístiques del professorat i del personal d’administració i serveis, entre d'altres tasques.

L'equip de Study Abroad també ha incorporat en el mes d'octubre a Anna Peña com a administrativa.