La Fundació UAB

Montse Balagueró es jubila i engega una nova etapa

Montse Balagueró

Es va formar a la UAB i mai va deixar d'estar-hi vinculada, desenvolupant càrrecs en diverses àrees de l'administració universitària a la UAB i a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona.

11/07/2022

El mes de juny de 2013, la Montse Balagueró va arribar a la FUAB com a vicepresidenta executiva i directora de Serveis Docents de la Fundació.

Durant el seu mandat va dur a terme la reestructuració de l’oferta formativa i de la gestió acadèmica de la FUAB. Entre d’altres accions, es va crear l’entitat FUABformació i es va impulsar i consolidar l’oferta de Cicles Formatius de Grau Superior.

La Montserrat Balagueró va començar a treballar a la UAB l'any 1989. Es va llicenciar en Ciències Econòmiques i Empresarials i diplomar en Gestió Universitària a la UAB; va ser administradora de centre de les Escoles Universitàries d’Empresarials i d’Informàtica de Sabadell (1989-1990); de la Facultat de Ciències de la Comunicació (1990-1995) i de la Facultat de Veterinària (1995-2002); va ser cap de l’Oficina d’Estudis i de Gestió de la Informació (2002-2006), i directora del Servei de Llengües-UAB Idiomes (2006-2013). Des de juny de 2013 va compatibilitzar el càrrec d’adjunta a la Vicegerència d’Afers Acadèmics per a la Formació Permanent amb els seus càrrecs a la FUAB.

Exactament 9 anys i una pandèmia més tard, canvia el despatx per la maleta, donant ales als seus desitjos de viatjar i d'iniciar un nou periple a la seva vida.