La Fundació UAB

Més de 215 persones visiten les Escoles FUABformació el Dia de les Famílies de la UAB

Dia de les Famílies UAB 2019
L’Escola de Turisme i Direcció Hotelera, l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral, i el Centre de Formació Professional Fundació UAB varen realitzar unes portes obertes per als futurs estudiants i les seves famílies. La Vila Universitària també va organitzar unes visites guiades a la residència per a més de 1.235 persones.

06/05/2019

El Dia de les Famílies de la UAB, que enguany s’ha celebrat el dissabte 4 de maig, és una jornada on s’acullen als futurs estudiants i als seus familiars per donar a conèixer el Campus de la UAB i tota la seva oferta formativa.

Per aquest motiu, més de 215 persones varen visitar aquest dissabte –en dos torns celebrats al matí- les instal·lacions de les escoles FUABformació per assistir a les xerrades i resoldre dubtes sobre els seus estudis.

L’Escola de Turisme i Direcció Hotelera va rebre unes 130 persones a les dues xerrades sobre els Graus en Turisme, Turisme en Anglès, i Direcció Hotelera. A les sessions, a càrrec de la directora del centre, Maria Noguera, també hi varen intervenir estudiants dels Graus, que després varen acompanyar a les famílies per diferents aules de l’Escola i l’Hotel Exe Campus, on els estudiants de Direcció Hotelera realitzen pràctiques.

La directora de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral, Montserrat Iglesias-Lucía, també va oferir una xerrada informativa a més de 65 assistents al Dia de les Famílies. En aquesta edició, l’Escola ha rebut un 20% més d’assistents respecte a l’any anterior i gairebé la totalitat dels interessats volen cursar el Grau en Prevenció i Seguretat Integral en modalitat presencial.

Tots els assistents varen poder gaudir d’una visita guiada en bus per tot el campus de la universitat.

Jornades de Portes Obertes del CFGS en Comerç Internacional

El Centre de Formació Professional Fundació UAB també va rebre a una vintena de persones en una sessió informativa sobre el Cicle Formatiu de Grau Superior en Comerç Internacional, a càrrec de la directora del centre, Maria Àngels Miralpeix. El Centre realitzarà l’última jornada de portes obertes el dissabte 1 de juny.

Vila Universitària ofereix visites als seus apartaments

El personal de Vila Universitària també ha participat, com cada any, al Dia de les Famílies de la UAB. Unes 1.235 persones que el Dia de les Famílies visitaven les diferents Escoles i Facultats varen recórrer els apartaments i espais de la residència del Campus, en un total de 50 tours organitzats.