La Fundació UAB

Les Escoles de la FUAB celebren les graduacions dels titulats i titulades

Graduacions de les Escoles FUAB 2022

Durant el mes de juny, es van dur a terme dues graduacions de titulats i titulades de les Escoles de la Fundació UAB, a l'Hotel Exe Campus UAB. El passat dia 17, els exalumnes de la promoció 2020 del Grau en Prevenció i Seguretat Integral van celebrar el lliurament de diplomes, de forma presencial, després de dos anys d'espera. Per altra banda, les persones titulades de Graus, Màsters i Postgraus de Turisme i Direcció Hotelera de la darrera promoció 2022, van reunir-se el passat 29 de juny, per la seva graduació on van assistir-hi més de cinc-centes persones.

11/07/2022

L'Escola de Prevenció i Seguretat Integral i l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB van celebrar, el passat mes de juny, les seves graduacions de titulats i titulades de les diferents promocions, en dos actes acadèmics que es van dur a terme a l'Hotel Exe Campus UAB.

L’EPSI va poder tornar a organitzar, presencialment, lacte de lliurament de diplomes als graduats i graduades de la promoció 2016-2020 del Grau en Prevenció i Seguretat Integral, després d’una espera de dos anys, a causa de la situació sanitària ocasionada per la pandèmia de la Covid-19. Un centenar de persones, entre titulats, familiars, professorat i personal d’administració i serveis de l’Escola van assistir a la celebració de l’esdeveniment, que va tenir lloc, el passat divendres 17 de juny.

La taula de ponents de l'acte estava formada per Josep Vendrell, Vicerector d’Organització, en representació del Rector de la UAB, Javier LafuenteMontserrat Iglesias-Lucía, Directora de l’Escola; la professora Maria Carmen Medina, com a representant dels docents, i César Torrero, Coordinador dels estudis, que va exercir de mestre de cerimònies durant el moment de l’entrega de diplomes.

Jan Ruiz, Monika Pajuelo, Alexandru Guixà i Marc López van ser els graduats escollits pels seus companys i companyes per representar-los en els seus parlaments.

Graduats i graduades de la promoció 2016-2020 de l'EPSI amb el professorat i els ponents
Graduats i graduades de la promoció 2016-2020  de l'EPSI amb el professorat i els ponents de l'acte.

Per la seva part, l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB va entregar els diplomes, el passat 29 de juny, als graduats i graduades de la promoció 2018-2022 del Grau de Turisme, del Grau de Turisme en Anglès i del Grau de Direcció Hotelera; i de la promoció 2021-2022 del Màster Universitari en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments, del Màster Universitari en Gestió d’Empreses Hoteleres, del Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural, del Màster Online en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals, del Postgrau Online en Gestió de Projectes Turístics, Màrqueting i Intel·ligència Emocional, del Postgrau Online en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience, i del Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura.

La taula de ponents, que hi van intervenir, estava formada per Maria Espadalé,Vicepresidenta Executiva de la Fundació UAB; Maria Noguera, Directora de l’Escola; i el professor Francesc Romagosa, Responsable de Recerca i Doctorat del Centre.

Adrià Espasa i Núria Jing Escayol (Grau en Turisme en Anglès), Elizabeth Alcántara, Alèxia Barrosso i Noel Cabau (Grau en Turisme), Cristina Rodríguez (Grau en Direcció Hotelera),  Ànnia Macipe (Màster en Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments), Linett Gómez Nico Zhang (Màster en Gestió d'Empreses Hoteleres) i Sandra Criollo (Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura) van ser els representants de graduats i graduades de les diverses titulacions en pronunciar unes paraules sobre la seva experiència d'estudiar a la UAB.

Aquest acte acadèmic va reunir a unes cinc-centes persones, entre exalumnes, familiars, professorat i personal d'administració i serveis.

Graduats i Graduades de la Promoció 2022
Graduats i Graduades de la Promoció 2022 de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera.