La Fundació UAB

La UAB estrena logotip i la Fundació inicia un procés d'adaptació de la seva identitat corporativa

Nou logotip de la UAB

La renovació del logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona propicia el plantejament per a fer evolucionar la identitat corporativa de la Fundació, amb l'objectiu d'apropar-la als nous dissenys, el nou color i els canvis tipogràfics.

15/06/2023

A la FUAB s'iniciarà un procés d’implantació gradual de la nova imatge corporativa de la UAB en materials, suports, formats i canals de comunicació d’adopció d’aquest canvi i evolució.

El logotip de la UAB conviu amb els logos de la FUAB, de l’Escola FUAB Formació i de la resta d’entitats de la Corporació i, per tant, el canvi no afectarà els models. El desenvolupament dels logotips de l’Escola, que van canviar després de la seva integració, continuarà la seva implantació en materials, formats i canals.

Tanmateix, sí que es plantejarà la necessitat de fer evolucionar la identitat corporativa de la Fundació, creada en relació a la marca antiga, i hereva del color bronze, per apropar-la als nous dissenys, el nou color i els canvis tipogràfics. La UAB ha canviat la tipografia Helvètica Neue per una Telegraf.

El color bronze desapareix de la marca UAB, substituït per un logotip tipogràfic del color verd del Campus. Per tant, el verd és ara el nou color corporatiu de la Universitat.

Els nous canvis i el seu ús correcte fan més necessària l’habilitació de la web de la Fundació dedicada a la imatge corporativa. Per això, està previst que el site, amb tota la informació –manuals i totes les variants - estigui publicat durant el proper mes de juliol. I en aquesta primera fase s’aniran publicant progressivament  la diversitat de logotips de les entitats de la Corporació, les seves aplicacions, i els elements més utilitzats. També estarà enllaçat al web d'Identitat Corporativa de la UAB.

Paral·lelament, la FUAB iniciarà el contacte amb els autors del nou disseny per preparar l’evolució i els canvis necessaris en la identitat corporativa de la FUAB i les seves aplicacions i funcionalitats.