La Fundació UAB

La II Jornada de Cohesió per al personal FUAB tractarà sobre la percepció de la corrupció i gestió de riscos

II Jornada Cohesió
El divendres 28 de novembre tindrà lloc la segona jornada conjunta per al personal de la Corporació UAB, que tindrà lloc d’11 a 14 hores, a la Sala d’Actes de la Facultat de Ciències i Biociències. En aquesta ocasió, s’oferirà una formació sobre corrupció i gestió de riscos, a càrrec de l’Oficina Antifrau de Catalunya.

27/11/2019

La Corporació UAB celebrarà aquest divendres la II Jornada de Cohesió per a tot el personal de l’entorn FUAB. L’acte es farà d’11 a 14 hores, a la Sala d’Actes de la Facultat de Ciències i Biociències.

Unes 115 persones s’han inscrit a aquesta segona jornada que, sota el títol “Percepció de la corrupció i gestió de riscos”, posarà el focus a conceptes claus com la prevenció del risc i la corrupció, i abordarà gestió de conflictes d’interès i com evitar-los.

La formació, que tindrà una durada de 2 hores, anirà a càrrec de dos formadors de l’Oficina Antifrau de Catalunya. Es tracta d’una de les mesures formatives aprovades en el marc del nou sistema de prevenció de riscos penals, que pretén garantir l’exercici de l’activitat de la Corporació UAB d’acord amb el compliment i respecte a la legalitat, i promoure una verdadera cultura ètica corporativa a totes les seves institucions.

Al final de la sessió, hi haurà una fotografia de grup i un piscolabis, que se servirà per a tots els assistents al vestíbul de la planta superior de la Sala d’Actes.