La Fundació UAB

La Corporació UAB glossa la seva activitat del curs 2020-21 en una memòria anual

Memòria Corporació UAB 2020-21

La memòria del curs 2020-21 de la Corporació UAB neix amb la voluntat de ser un document útil i interessant, tant per a les persones que la conformen, com per a la comunitat universitària i el públic en general.

27/09/2021

Amb l’objectiu de millorar el coneixement de l'activitat desplegada per la Corporació UAB, que aplega institucions i serveis en àmbits i entorns diversos, per primera vegada s'ha elaborat una memòria anual pròpia que ofereix una visió completa de la tasca que duu a terme com a ens instrumental de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El llibret, de 20 pàgines, està distribuït en tres àmbits -docència, recerca i acció social i serveis- i va encapçalat per una introducció on s'inclouen notícies de caràcter corporatiu. Cadascun dels serveis i de les entitats de la Corporació compta amb una pàgina, que presenta un text amb les activitats més rellevants del curs i una franja lateral amb una selecció de notícies destacades, acompanyades d'imatges il·lustratives.

Descarregueu aquí la Memòria 2020-21 de la Corporació UAB