![Sessió formativa a la Sala de Revistes](/Imatge/753/599/IMG_Thumbnail_ActivitatsFormatives2023.png)
La Corporació UAB genera una guia per al personal de nova incorporació
![Imatge de la portada del Welcome Pack en una tablet](/Imatge/356/490/imatge_noti_welcome480,0.png)
Es tracta d’un document interactiu amb enllaços i informació sobre la institució, els seus serveis, la normativa interna, eines i recursos, i altres aspectes pràctics.
04/10/2021
La Guia pràctica per al personal de nou accés està composta per diversos apartats que permetran al personal de nova incorporació entendre què és la Corporació UAB i com s’estructura, i quines són les activitats i àmbits d’actuació de les diferents entitats que la formen.
Al document també s’expliquen els serveis que s’ofereixen al personal, entre els que hi ha el de prevenció de riscos laborals i promoció de la salut laboral, o el de suport informàtic.
Hi ha un apartat dedicat a les eines i els recursos a disposició del personal per ser membre de la comunitat universitària, i que compta amb informació sobre, entre d'altres, com tramitar la targeta UAB, com descarregar-se diversos models i plantilles per a l’elaboració de documents, o com crear l’assignatura electrònica corporativa.
Una altra part versa sobre normativa interna, on es troben enllaçats tots els documents relacionats amb normatives, polítiques i protocols de la Corporació UAB, així com els corresponents a les mesures per a la prevenció i la protecció davant la COVID-19.
A l’últim apartat, “Aspectes pràctics d’àmbit laboral i econòmic”, s’indiquen alguns dels elements disponibles a la Intranet del Personal FUAB útils per al dia a dia, com ara el calendari laboral, el registre de la jornada o l’espai Web de Gestions FUAB.
La guia ja es pot descarregar a l’apartat de “Relacions laborals i gestió del personal” de la web de Personal FUAB.