La Fundació UAB

La Corporació UAB genera una guia per al personal de nova incorporació

Imatge de la portada del Welcome Pack en una tablet

Es tracta d’un document interactiu amb enllaços i informació sobre la institució, els seus serveis, la normativa interna, eines i recursos, i altres aspectes pràctics.

04/10/2021

La Guia pràctica per al personal de nou accés està composta per diversos apartats que permetran al personal de nova incorporació entendre què és la Corporació UAB i com s’estructura, i quines són les activitats i àmbits d’actuació de les diferents entitats que la formen.

Al document també s’expliquen els serveis que s’ofereixen al personal, entre els que hi ha el de prevenció de riscos laborals i promoció de la salut laboral, o el de suport informàtic. 

Hi ha un apartat dedicat a les eines i els recursos a disposició del personal per ser membre de la comunitat universitària, i que compta amb informació sobre, entre d'altres, com tramitar la targeta UAB, com descarregar-se diversos models i plantilles per a l’elaboració de documents, o com crear l’assignatura electrònica corporativa.

Una altra part versa sobre normativa interna, on es troben enllaçats tots els documents relacionats amb normatives, polítiques i protocols de la Corporació UAB, així com els corresponents a les mesures per a la prevenció i la protecció davant la COVID-19.

A l’últim apartat, “Aspectes pràctics d’àmbit laboral i econòmic”, s’indiquen alguns dels elements disponibles a la Intranet del Personal FUAB útils per al dia a dia, com ara el calendari laboral, el registre de la jornada o l’espai Web de Gestions FUAB. 

La guia ja es pot descarregar a l’apartat de “Relacions laborals i gestió del personal” de la web de Personal FUAB.