La Fundació UAB

L'Autònoma celebrarà la Diada de Sant Jordi amb diverses activitats a la Plaça Cívica

Sant Jordi 2018
La comunitat universitària ja pot consultar el programa de les activitats que es faran a la UAB aquest dilluns 23 d’abril, i també les bases per a participar al Concurs d’Instagram amb motiu de la Diada de Sant  Jordi.

18/04/2018

Com cada 23 d’abril, la Universitat Autònoma de Barcelona es prepara per a celebrar la Diada de Sant Jordi amb un munt d’activitats. La jornada començarà a les 12h i finalitzarà a les 16h.

El proper dilluns la Plaça Cívica s’omplirà de col·lectius i paradetes amb la Fira de #SantJordiUAB. Hi haurà més de 25 participants entre col·lectius i serveis de la UAB. Si hi vas i fas una fotografia que capturi les formes de viure Sant Jordi a la UAB podràs participar al Concurs d’Instagram. Només cal que les pengis a l’Instagram seguint i etiquetant a @comunitatUAB, i les cinc imatges més populars guanyaran un joc de lents que inclou un filtre fisheye.

A la Plaça Cívica, no només tindreu les paradetes dels col·lectius, també podreu gaudir a l’espai escènic de diverses actuacions com la del grup Red Carpet Room (cançó d’autor) o de l‘Aula de Dansa de la UAB. També es realitzaran diversos tallers de dansa contemporània, exhibicions i una classe oberta de Swing. Els estudiants que hagin participat al Concurs de Fotografies d’Intercanvi o al Concurs de relats eròtics podran conèixer el veredicte final.

I si no sabeu encara on menjar, podeu assistir al dinar solidari contra el malbaratament alimentari, organitzat per l'Oficina de Medi Ambient, amb la participació dels estudiants de l'Assemblea Ecologista i de l'Hortet de l'Autònoma, i elaborat pels estudiants de 2n curs del Grau en Direcció Hotelera, que realitzaran els plats, i que es distribuiran entre els comensals. Això sí: a canvi, haureu de portar aliments aptes per a ser repartits al Banc d’Aliments.

A la Sala Annexa de l’Hotel d’Entitats, el col·lectiu d’estudiants Korean Club realitzarà un karaoke de música koreana i, per aquells que prefereixin els esports, davant del Centre de Recursos per a Col·lectius s’obrirà una pista de bàdminton a l’aire lliure. Si sou més d’espais tancats oferim la possibilitat d’anar a la Sala de Cinema, on a la 13h es projectarà Com diu que són els francesos, els italians, els alemanys i els portuguesos?, quatre vídeos produïts pel Servei de Llengües sobre els estereotips que s’associen a aquests parlants i els seus territoris.

Aquestes i moltes més activitats les podreu trobar al programa de Sant Jordi i, si us interessa participar al Concurs d’Instagram, aquí us deixem les bases.

Us hi esperem a tots!