La Fundació UAB

L’Hospital Clínic Veterinari és avaluat per la European Association of Establishments for Veterinary Education (EAEVE)

Acreditació Hospital Clínic Veterinari
La Fundació Hospital Clínic Veterinari de la UAB (FHCV) ha rebut una valoració molt positiva per part del comitè avaluador de la European Association of Establishments for Veterinary Education (EAEVE).

30/11/2018

L’EAEVE és l’organisme d’acreditació d’establiments d’educació veterinària de la Unió Europea i té com a missió avaluar, promoure i desenvolupar la qualitat dels establiments veterinaris i de la docència que s’hi practica.

Cada 10 anys, les facultats de veterinària que ho sol·liciten reben la visita del comitè avaluador i són sotmeses a una exigent auditoria per tal de rebre el certificat. La Facultat de Veterinària de la UAB va obtenir el seu certificat l’any 2007 i enguany tocava una nova avaluació. Entre el 5 i el 9 de novembre, l’Hospital va rebre la visita de vuit membres de l’European System of Evaluation of Veterinary Training (ESEVT), el comitè encarregat d’atorgar el certificat. Amb el coordinador Pierre Lekeux al capdavant, l’equip va examinar a fons la facultat i les instal·lacions del centre.

Valoració molt positiva

Al seu informe preliminar, l’EAEVE ha manifestat haver quedat gratament impressionada pel funcionament de l’hospital, així com pel nombre de residències i d’internats que gestiona. L’HCV ha fet un gran esforç els darrers anys en el disseny i la implementació de diverses mesures i protocols de bioseguretat, un dels aspectes més importants que ha incorporat l’EAEVE a les seves inspeccions recentment, i aquest esforç ha tingut la seva recompensa.

Des de la Direcció de l’Hospital s’ha traslladat la bona notícia a tot el seu personal, destacant que ha estat una feina d’equip i dedicació en el dia a dia, per tal que el centre segueixi sent una referència a Espanya i Europa.