La Fundació UAB

Informa't sobre el CFGS en Comerç Internacional de la UAB a la Fira Connecta't a la FP! de Sabadell

Fira Sabadell 2022

El Centre de Formació Professional Fundació UAB participarà un any més a la Fira Connecta’t a l’FP!, que es torna a celebrar presencialment al centre firal de Sabadell, el 31 de març, 1 i 2 d’abril.

28/02/2022

Les persones interesades en el CFGS de Comerç Internacional impartit a la Universitat Autònoma de Barcelona podran venir a informar-se sobre aquest Cicle a la Fira Connecta’t a l’FP!, un esdeveniment d’orientació educativa per a estudiants de secundària organitzat per l’Ajuntament de Sabadell.

El Cicle Formatiu de Grau Superior en Comerç Internacional de la Fundació UAB, amb acreditacions oficials en anglès i francès i formació en xinès comercial, prepara professionals per planificar i gestionar la introducció i expedició de mercaderies seguint els processos d’importació i exportació en empreses internacionals o nacionals amb presència i activitat en l’àmbit internacional. Amb pràctiques professionals en les millors empreses amb vocació exportadora.

A l’estand, els futurs estudiants podran resoldre els seus dubtes sobre l’accés, el procés de matrícula, les assignatures i el pla d’estudis, els idiomes que s’imparteixen, les pràctiques professionals o els serveis que ofereix el Centre.

La fira és d’accés gratuït amb previ registre i se celebrarà els dies 31 de març, 1 i 2 d’abril, al recinte firal de Sabadell, en els següents horaris:

•    Dijous 31 de març i divendres 1 d’abril: 8:45 a 14h i de 15:30 a 19h
•    Dissabte 2 d’abril: de 10:30 a 13:30h

Els interessats en assistir a la Fira es podran inscriure a partir de l’11 de març al web oficial de Fira Connecta’t a la FP!.