La Fundació UAB

Forma part de l'equip de suport a les activitats de promoció de CFGS!

Estudiant de CFGS atenent a futurs alumnes en el Saló de l'Ensenyament 2022

Del 27 d'octubre al 18 de novembre (ambdós inclosos) s'obre la convocatòria de pràctiques per cercar estudiants del CFGS en Comerç Internacional que vulguin explicar la seva experiència d'aquests estudis als futurs alumnes i a les seves famílies, en esdeveniments com les Jornades de Portes Obertes o el Saló de l'Ensenyament. Envia ja la teva sol·licitud i converteix-te en ambaixador/a del Centre de Formació Professional Fundació UAB!

27/10/2022

El Centre obre la convocatòria de pràctiques per formar el nou equip d'estudiants que col·laborarà en les tasques de suport per promocionar els estudis, durant aquest curs 2022-2023, en esdeveniments com les Jornades de Portes Obertes, el Saló de l'Ensenyament, entre altres.

Aquesta convocatòria de pràctiques està adreçada a estudiants de 2n curs del Cicle Formatiu del Grau Superior en Comerç Internacional, i que estiguin interessats en ser ambaixadors dels estudis, i oferir també suport logístic durant les activitats de promociò. S'atorgaran 6 places de pràctiques.

El període de lliurament de sol·licituds comença el 27 d'octubre i finalitzarà el 18 de novembre de 2022 (ambdós inclosos).

Cal aportar la següent documentació:

- Omplir l’imprès de sol·licitud adjunt, que es pot descarregar del Campus Virtual.

Les sol·licituds es trametran per correu electrònic a la Unitat de Pràctiques i Borsa de Treball, a l’adreça electrònica practiques.btreball.fuabformacio@uab.cat.

La durada de les pràctiques dependrà de les necessitats de cadascuna de les activitats. Es comptabilitzarà segons les hores de dedicació, i es podran realitzar entre l'1 de desembre de 2022 i el 31 de juliol de 2023.

S'atorgarà un ajut a l'estudi per un import de 11 euros per hora de dedicació a les activitats de promoció i de comunicació. Es retindrà el 2% en concepte d'IRPF i la quota de la Seguretat Social obrera de 9.43 €/mes.

La resolució de les places es comunicarà el 28 de novembre de 2022.