La Fundació UAB

Exposició pública per l'acreditació del Màster en Teledetecció i SIG

Terreny captat per satèl·lit

Del 15 al 19 de desembre, es realitza, de forma virtual, l'exposició pública de l'autoinforme per al procés d'acreditació del Màster Universitari en Teledetecció i Sistemes d'Informació Geogràfica. Es convida a les persones vinculades amb el programa a participar per aportar les seves opinions. Poseu-vos en contacte amb la Unitat de Qualitat Docent de l’Escola FUAB Formació perquè us facilitin l'accés.

14/12/2023

En el marc del procés d'acreditació del Màster Universitari en Teledetecció i Sistemes d'Informació Geogràfica, l'Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona - Formació (FUABformació) ha endegat el període de l'exposició pública de l'autoinforme elaborat, que porta a terme del 15 al 19 de desembre de 2023, de forma virtual.

Es convida a les persones vinculades amb aquest programa d'estudis (professorat, estudiantat, titulats, PAS, ocupadors, etc.), a participar en aquest procés per oferir les seves opinions i aportacions. Contacteu amb la Unitat de Qualitat Docent de l’Escola, a través de l'e-mail qualitat.fuabformacio@uab.cat perquè us facilitin l'accés.