La Fundació UAB

Estudiants de Comerç Internacional participen en el programa Forma't al Port: Barcelona-Gènova

Programa Forma't al Port 2018
Aquest programa neix amb l’objectiu de facilitar que els estudiants coneguin de primera mà el Port de Barcelona, les seves infraestructures, els equipaments i les operacions logístiques.

30/11/2018

Els dies 16, 17 i 18 de novembre els alumnes de 2n curs del CFGS en Comerç Internacional van participar en el programa Forma’t al Port Management, que organitza l’Escola Europea de Transport Intermodal del Port de Barcelona. La formació es va realitzar embarcats en un ferri de la companyia Grimaldi en la ruta Barcelona-Gènova-Barcelona on els estudiants van poder desenvolupar un projecte real d’empresa.

Aquest programa neix amb l’objectiu de facilitar que els estudiants del CFGS en Comerç Internacional coneguin de primera mà el Port de Barcelona, les seves infraestructures, els equipaments logístics i les operacions

El programa de Forma’t al Port Management s'estructura en 2 cursos acadèmics.
El 1r curs s'imparteix durant de dos dies a les instal·lacions del Port de Barcelona incloent visites a diverses terminals i conferències per part dels actors de la Comunitat Portuària.

El 2n curs, de tres dies de durada, s'inicia amb una visita terrestre al port de càrrega de Barcelona, per seguidament embarcar-se en un vaixell durant 24 hores rumb a Gènova. Al llarg de la travessia, els estudiants reben formació i realitzen treballs pràctics en diversos aspectes de la logística i el transport de mercaderies. A l'arribada es realitza una visita marítima al Port de Gènova.

El curs finalitza amb la presentació en el Port de Barcelona dels treballs realitzats pels estudiants.