La Fundació UAB

Es reprèn la difusió del butlletí intern de la Corporació

Represa FUABnews

El mes de març de 2020 van canviar moltes coses. Entre d'altres, la manera de relacionar-nos. Un any després, volem recuperar tots els canals i les vies de comunicació amb la comunitat i tornar a obrir aquesta finestra virtual, el butlletí FUABnews, per a compartir millor el que fem i el que som.

09/03/2021

Ara fa un any que les nostres vides personals i laborals, tal com les coneixíem, van deixar de ser per transformar-se en quelcom diferent. En un escenari global sense precedents per a tots nosaltres, les oficines es van traslladar d'un dia per l'altre als nostres menjadors de casa. En un temps rècord, tots els professionals que formem la Corporació vàrem haver d'aprendre a fer les coses d'una altra manera. Les pantalles es van convertir en la finestra al món.

El butlletí intern de la Corporació, FUABnews, és un mitjà mensual digital, sorgit de les demandes del propi personal durant les sessions de comunicació interna dutes a terme en 2017 i 2018, creat per posar en comú notícies, informacions, esdeveniments i històries de tots els serveis i les institucions que formen la Fundació UAB. Un recull que ens ajudés a tots a conèixer-nos una mica millor, aportés transparència i ens fes descobrir persones, feines, opinions i experiències. I el volem recuperar.

 

Assumir el canvi com a una constant

Les exigències de la nova situació van obligar a dirigir els nostres esforços envers l'adaptació i l'acceptació del canvi. Els estudis van pujar a la xarxa, la comunicació es va haver de cenyir a l'àmbit digital, i es va prioritzar la necessitat de comunicar dins els equips per tal d'adaptar formes i canals, donant la benvinguda a Zoom, Teams, Skype i les finestretes amb rostres.

12 mesos més tard, hem incorporat eines i tècniques noves, hem descobert aspectes de nosaltres mateixos i dels altres que desconeixíem. I ens hem adonat de què compartir notícies, informacions, esdeveniments (virtuals) i històries amb els companys i les companyes, és una necessitat. Que la comunicació amb la comunitat és part de la nostra qualitat de vida, que hem d'anar recuperant; alhora que hem d’assumir que el canvi, en els temps que ens han tocat viure, ha esdevingut una constant.