La Fundació UAB

Engegat el procés de matriculació a les Escoles FUABformació

Matriculació Gestió Acadèmica
La Gestió Acadèmica de les Escoles FUABformació han començat a rebre actuals i futurs estudiants per cursar els diferents programes formatius. Enguany, s’ha realitzat una sessió d’acollida pels estudiants de 1er curs de Grau amb un servei d’assessorament tutoritzat.

16/07/2018

La matriculació dels diferents estudiants de la majoria de programes formatius de Grau i Cicles Formatius ha començat aquest mes de juliol.

Concretament, els futurs estudiants universitaris van conèixer la seva primera assignació entre els dies 10 i 11 de juliol. L’endemà, el personal de Gestió Acadèmica va organitzar una sessió de benvinguda als estudiants de primer curs de l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera, i l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral, per informar sobre com s’havien de matricular.

El divendres 13 de juliol, l’inici del procés de matriculació per als més de 200 estudiants de nou accés, va coincidir amb una Jornada de Portes Obertes per donar a conèixer els Graus de Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera; així com els Graus de Prevenció i Seguretat Integral en la seva modalitat presencial i online.

Durant aquesta setmana, el personal de Gestió Acadèmica seguirà matriculant a aquells estudiants de primer de Grau que hagin obtingut la seva plaça en 1a preferència i, a partir del dimecres, començaran a matricular-se tots els estudiants de la resta de cursos.
La convocatòria de juny finalitzarà amb la matriculació dels estudiants de primer curs que hagin accedit com a 2a preferència, procés que es durà a terme entre els dies 25 i 27 de juliol.

El personal de Gestió Acadèmica també gestionarà el procediment de matriculació online per als estudiants del Màster en Gestió Esportiva.

Aquest mes de juliol també finalitzarà amb la matriculació dels estudiants de 2on curs del Màster en Arxivística i Gestió de Documents, a més dels estudiants de Cicle Formatiu de Grau Superior de Comerç Internacional, que van ser els primers estudiants en formalitzar la seva matricula a principis de mes.