La Fundació UAB

Els usuaris de FUABformació valoren positivament la qualitat dels serveis

Enquestes de satisfacció per als usuaris de FUABformació
La Fundació UAB ha portat a terme, un any més, l’estudi sobre la satisfacció de la comunitat FUABformació quant a la qualitat i la gestió dels serveis. L’objectiu: millorar els serveis a disposició dels estudiants, el professorat i el personal d’administració.

31/07/2018

L’estudi, realitzat en col·laboració amb el DEP Institute, ha permès analitzar aspectes com la gestió informàtica, les instal·lacions, l’atenció al client, la Unitat de Pràctiques, els recursos de la UAB, la comunicació i el medi ambient. Els resultats s’han comparat amb una enquesta realitzada el curs 2016-2017, i presenten una millora en la percepció dels serveis per part dels diferents usuaris.

Estudiants

L’enquesta ha comptat amb la participació d’un 15% de l’alumnat enquestat, partint d’una mostra de 190 del total de 1.287 estudiants de Cicle Formatiu, Graus i Màsters oficials.

Els estudiants han valorat positivament la gestió informàtica i l’atenció al client a la Secretaria Acadèmica, augmentant en dues dècimes respecte el curs 2016-2017.

La Unitat de Pràctiques també ha estat ben valorada pels estudiants de les escoles de l’Edifici Blanc. Concretament, la puntuació de l’atenció rebuda ha incrementat i s’ha situat en 3,1/4 punts.

La comunicació i les mesures en medi ambient, també han presentat una millora de dues dècimes respecte l’any passat.

Professorat

La visió general del centenar de professors i professores enquestats és positiva i, sobretot, hi destaca la millora en la valoració dels serveis informàtics i els recursos de la UAB.

Es tracta d’una tendència que també es replica en la comunicació –informació a les pàgines web, la Guia de l’Estudiant, l’Aula Moodle-, així com en les valoracions sobre l’adequació de les instal·lacions i el funcionament de la Unitat de Pràctiques.

Personal de la FUAB

La mostra de 30 treballadors i treballadores que han completat l’enquesta ha valorat més positivament, aquest any, el funcionament de la gestió informàtica i ha millorat la percepció sobre la comunicació en tots els aspectes enquestats.

Les condicions i accions de millora en les instal·lacions es mantenen però es mostren desiguals en alguns aspectes, sobretot pel que fa a les mesures respecte al medi ambient.

Per a més informació es poden consultar els resultats de l’enquesta disponibles en una presentació Power Point, al Portal de Transparència de la Fundació.