La Fundació UAB

Els Programes Específics per a Estudiants Internacionals amplien la seva oferta formativa

UAB Study Abroad 2021

Dos nous programes de preparació pre-universitària i un de negocis i direcció d'empreses per a estudiants de màster complementen la proposta docent dels Programes Específics per a Estudiants Internacionals de la FUAB, Study Abroad.

04/03/2021

En l'àmbit dels estudis de preparació universitària, dirigits a estudiants internacionals que hagin acabat l'educació secundària als seus països d'origen, Study Abroad ha afegit a la seva oferta els cursos Gap Year i Foundation Year.

Gap Year va dirigit a estudiants que hagin completat l'educació secundària al seu país de procedència i desitgen preparar-se pel seu següent pas formatiu, l'accés a un grau universitari, en un altre país descobrint cultures diferents i vivint una experiència immersiva durant un semestre. A nivell docent, el programa ofereix 4 assignatures electives i un curs de llengua, de setembre a desembre, i la seu d'impartició de les classes és el campus de la UAB a Barcelona, Casa Convalescència.

El mateix entorn singular a la ciutat albergarà els estudiants internacionals que triïn fer el segon nou programa preparatori per la universitat, Foundation Year. Amb la superació d'aquesta formació, que té una durada flexible d'un o dos semestres, els estudiants que hagin completat l'educació secundària al seu país de procedència podran fer la seva inscripció als exàmens d'accés als estudis universitaris de grau a Espanya. Els continguts docents consten de classes de llengua espanyola o anglesa per assolir el nivell B2 requerit i assignatures electives.

Study Abroad per a estudiants de màster i postgrau

La tercera novetat d'enguany, Business and Management Programme (B&M), representa la primera proposta formativa de Study Abroad per a estudiants ja titulats universitaris de grau, que cursen un màster o postgrau, i que busquen fer una part d'aquests estudis a una universitat fora del seu país de procedència. Entre setembre i desembre s'ofereixen assignatures electives de l'àmbit dels negocis i la direcció d'empreses, juntament amb classes de llengua espanyola o catalana opcionals, amb seu a Casa Convalescència.

Tots els programes proporcionen certificació UAB amb crèdits transferibles a la universitat d'origen de l'estudiant, o a la que s'esculli per fer els estudis de grau.