La Fundació UAB

Els estudis de la FUAB, presentats a diverses fires educatives i sectorials

Diverses imatges d'estudiants i personal a fires educatives

Durant el mes de març, la Fundació UAB ha donat a conèixer els seus estudis i oferta d’allotjament en diverses fires educatives catalanes, nacionals i internacionals, així com sectorials. Només al Saló de l'Ensenyament, més de 2.600 persones s’han interessat pels graus de l'Escola FUAB Formació i per l'oferta de Cicles Formatius de Grau Superior.

29/03/2023

Saló de l’Ensenyament

Del 15 al 19 de març s’ha dut a terme el Saló de l’Ensenyament, on s’han presentat els graus en Turisme, Turisme en Anglès i Direcció Hotelera i el grau en Prevenció i Seguretat Integral presencial i en línia de l'Escola FUAB Formació a l’estand de la FUAB, situat junt al de la Universitat. Estudiants i professorat han facilitat informació i resolt dubtes a les persones que han preguntat per les titulacions.

Enguany s'ha tornat a habilitar un pavelló per donar a conèixer els estudis de formació professional, on s’ha ubicat l’estand del Centre de Formació Professional Fundació UAB, amb una oferta docent ampliada, que ha tingut una molt bona acollida del públic assistent.

Respecte a l'any anterior, en total s'han interessat pels nostres estudis 514 persones més. Els graus de Turisme i Direcció Hotelera han recuperat les xifres pre-pandèmiques, el grau de Prevenció es manté estable i Cicles Formatius ha experimentat un increment considerable, gairebé doblant el nombre d'interessats. Aquesta tendència a l'alça de la Formació Professional es troba en línia amb les conclusions de l'organització del Saló de l'Ensenyament pel que fa a visitants i amb informes oficials que auguren una alta inserció laboral als titulats de CFGS.

Vila Universitària ha rebut molts visitants procedents de localitats allunyades de Bellaterra, així com d’altres comunitats autònomes, que han vingut a informar-se de les diverses opcions d'allotjament al campus. Els delegats de bloc els han assessorat sobre els tipus d’apartaments i explicat com és el dia a dia a la Vila.

Saló B-Travel, Fira Internacional del Turisme de Catalunya

Els estudis de Turisme i Direcció Hotelera de l’Escola FUAB Formació han tornat a mostrar la seva oferta formativa als visitants i professionals del Saló B-Travel, la fira dedicada al sector turístic nacional i internacional, celebrada del 24 al 26 de març a Fira Barcelona. La delegació, formada per professorat i estudiants de darrers cursos dels graus, s'ha encarregat d’explicar l'àmplia proposta d’especialitzacions. Aquest esdeveniment ha estat també una bona ocasió per fer networking i contactes professionals amb representants d’empreses i entitats, per tal de col·laborar a l’hora d’oferir pràctiques i oportunitats laborals als estudiants.

L'edició d'enguany s'ha caracteritzat per l'especial interès dels visitants per als màsters, els diplomes d'especialització i la formació permanent en Turisme i Direcció Hotelera de la Fundació.

Fires educatives a Catalunya: Sabadell, Valls, Mollet, Granollers i Igualada

La primera fira educativa del mes de març va tenir lloc a Sabadell (2-4 de març), un esdeveniment en el què hi participa el Centre de Formació Professional des de l'edició de 2018. En total, 67 persones es van interessar pels nostres estudis de CFGS.

Enguany es va assistir per primera vegada a la fira de Formació Professional de Valls (9-10 de març), on la nostra oferta de CFGS va tenir una molt bona acollida i va captar l'interès de 140 persones.

Les fires de Mollet (21 i 22 de març) i de Granollers (21-23 de març), també estaven centrades en l'oferta de Formació Professional.

A la fira d'Igualada (23 i 24 de març) es va presentar tant l'oferta de graus com de CFGS. Entre totes les titulacions, es va informar a 86 persones.

"Estudiar en España": Costa Rica, Panamà i Mèxic

La FUAB va participar a la fira de captació d’estudiants internacionals “Estudiar en España: Panamá, Costa Rica y México” organitzada pel SEPIE (Servicio Español para la Internacionalización de la Educación), que es va fer en aquests tres països entre el 21 i el 26 de març. Els resultats varen ser molt positius a les tres seus de la fira, amb gran interès per tots els programes d’estudi de la FUAB i 59 persones en total que van sol·licitar més informació. Destaquem la bona rebuda dels CFGS als tres països, especialment a Costa Rica, en aquests primers esdeveniments on es presenten.