La Fundació UAB

Els estudiants de 1r i 2n curs de CFGS ja poden sol·licitar torn de matrícula

Demanar Hora Cicles Nou Sistema
El nou sistema permet a estudiants del CFGS en Comerç Internacional seleccionar el dia i hora convenient per venir a fer la matriculació. El període habilitat de matriculació per als alumnes de nou accés serà el 4 i 5 de juliol i, pels alumnes de 2n curs, els dies 1 i 2 de juliol. Consulta tota la informació necessària.

18/06/2019

Els estudiants del CFGS ja poden sol·licitar torn de matrícula a través d'un nou mètode, disponible a la web del centre.

A diferència d’altres anys, els estudiants poden escollir dia i hora, sempre dins del període habilitat per la matriculació:

• 1 i 2 de juliol per als estudiants de 2n curs.
  • 4 i 5 de juliol per als estudiants de 1r curs.
Les millores que ofereix aquest nou sistema són principalment la tria directa i immediata de dia i hora, així com la possibilitat de canviar el torn triat fins 24 hores abans de la cita escollida.

Com demanar torn de matrícula:

1) Accedir a l'aplicació, seleccionar l'estudi i triar dia i hora disponible.

2) Registrar-se. Si és el primer cop que s'hi accedeix, hauràs d’omplir el formulari “sóc Usuari Nou” (un dels camps obligatoris és el NIU). Un dels camps obligatoris es el NIU, i pels estudiants de nou accés és necessari introduir set zeros: 0000000.

3) Es rebran dos correus, un amb les credencials personals i un altre confirmant la cita.

No es formalitzarà cap matrícula si no s’ha demanat torn prèviament. En cas d’haver de formalitzar més d’una matrícula, s'haurà de repetir el procediment però amb les dades personals de l'altra persona que s'hagi de matricular, seleccionant una hora que sigui continua a l'anterior per poder fer el tràmit conjunt.

Documents per a la matrícula

Simulador de matrícula

Mètodes de finançament i sol·licitud de beques per a ensenyaments postobligatoris (la convocatòria obrirà properament)