La Fundació UAB

Elaborats els models de signatura de correu electrònic de la Corporació UAB

Dues mans teclejant a un ordinador portàtil

En línia amb el manual d'identitat corporativa, la Fundació UAB ha establert els criteris generals per a l’elaboració dels models de signatura normativa per al correu electrònic de les estructures de la Fundació i de totes les institucions vinculades a la Corporació UAB. S'han preparat dos tutorials en vídeo per tal de facilitar la tasca del personal de la Corporació.

07/02/2023

Els membres del personal poden configurar la seva signatura de correu electrònic d’una manera fàcil i ràpida, a través d’un aplicatiu desenvolupat a la UAB. Aquesta eina es va crear per tal d'unificar la imatge que es transmet a través d'aquest canal de comunicació tan àmpliament utilitzat. L'aplicatiu genera la signatura per tancar els missatges a partir de les dades personals de cada usuari, per lo qual s'ha d'accedir amb NIU i contrasenya.

Els models de cada estructura i entitat, que han estat dissenyats a Promoció i Comunicació, estan configurats a l’eina i publicats a l’espai creat a Personal FUAB. La pàgina web recull la informació sobre l’activació i la configuració de signatures electròniques, programades a Informàtica FUAB, que també ha elaborat dos tutorials que expliquen pas a pas tot el procés de la creació de la signatura.

Les signatures que es poden configurar són les següents:

• Corporació UAB - Fundació UAB
  • Corporació UAB - Fundació UAB - FUAB Formació
  • Corporació UAB - Fundació UAB - FUAB Formació (AiGD): Arxivística i Gestió de Documents
  • Corporació UAB - Fundació UAB - FUAB Formació (PiSI): Prevenció i Seguretat Integral
  • Corporació UAB - Fundació UAB - FUAB Formació (TiDH): Turisme i Direcció Hotelera
  • Corporació UAB - Fundació UAB - FUAB Formació (FP): Formació Professional
  • Corporació UAB - Fundació UAB - Casa Convalescència