La Fundació UAB

El personal de la Corporació UAB podrà rebre una subvenció per cursar formació universitària oficial

Gent a classe

La institució ha aprovat una normativa que permet subvencionar el 25% del cost dels estudis universitaris oficials del personal de la Corporació.

22/03/2022

S’ha aprovat una normativa que permet al personal de la Corporació rebre una subvenció per la matrícula d’un Grau o Màster oficial.

Aquesta ajuda es podrà atorgar segons el compliment de condicions com que els estudis tinguin una relació directa amb el lloc de treball, o que es cursin fora de la jornada laboral, entre d’altres.

La subvenció serà d’un 25% del cost de l’acció formativa, i es rebrà una vegada s’hagi finalitzat els estudis.

Per rebre llum verda a la subvenció, també es valoraran una sèrie de criteris com la idoneïtat dels estudis al lloc de feina, o l’antiguitat de la persona sol·licitant.