La Fundació UAB

El Curs d’Auxiliars Tècnics Veterinaris de l’HCV, amb un 95% d’inserció laboral

Nou curs a l'Hospital Clínic Veterinari

Aquest setembre ha començat una nova edició d’aquesta formació professionalitzadora i inspirada en els programes anglosaxons de més prestigi. Segons un estudi d’inserció laboral realitzat recentment, gairebé un 80% dels estudiants troben feina durant els 6 mesos després d’acabar el curs.

09/10/2020

L'Hospital Clínic Veterinari ofereix, des del 2008, un curs per capacitar a futurs tècnics i tècniques auxiliars veterinaris/àries.

Aquest mes de setembre ha començat una nova edició d'aquesta formació professionalitzadora, inspirat en els programes anglosaxons de més prestigi. Es tracta d'un curs teòric-pràctic intensiu d'onze mesos de duració, (de setembre a juliol), que combina les classes a l'aula (300 hores) amb l'estada pràctica als diferents serveis clínics de l'hospital (700 hores). El curs admet només 12 alumnes per garantir que reben la millor formació.

En un recent estudi d'inserció laboral, realitzat per l'empresa DEP Institut, s'ha determinat que un 95% dels estudiants que han fet el curs treballen o han treballat (el 81% estava treballant en el moment de fer l'estudi). "Els estudis són excel·lents, surts molt preparat" o "des del meu punt de vista és la millor formació que hi ha en el món dels ATV", són alguns dels comentaris de les persones enquestades.

El 99% dels titulats i titulades del Curs d'Auxiliars Tècnics Veterinaris enquestats recomanen aquests estudis, que tenen un alt grau de satisfacció. "Considero que la qualitat que ofereix és la millor que es pot trobar", deia un altre comentari.

Gairebé el 70% dels titulats té un contracte indefinit, i més del 70% treballa a temps complet. D'aquests, més del 80% tenen uns ingressos nets mensuals d'entre 900 i més de 1500€. Quant a aquells que treballen a temps parcial, el 75% tenen uns ingressos nets mensuals d'entre 650 i 1200€.

Els estudiants i exestudiants reben, a més, les diferents ofertes de feina que s'envien a l'Hospital Clínic Veterinari per a clíniques del país, afavorint la inserció entre el col·lectiu.