La Fundació UAB

El Centre de Formació Professional estrena web i dos nous Cicles Formatius de Grau Superior

Ordinador amb pàgina web a la pantalla

Coincidint amb l'ampliació de la seva oferta docent pel curs 2023-24, el Centre de Formació Professional Fundació UAB compta des d'aquest mes de març amb una pàgina web de nou disseny i més continguts. Els nous CFGS que s'oferiran són Comerç Internacional en anglès i Transport i Logística.

29/03/2023

Segons el darrer informe publicat per l'Observatorio de la Formación Profesional en España, l'àmbit del comerç, logística, emmagatzament i venda serà el què més professionals de Formació Professional requerirà, augurant més de 240.000 oportunitats de feina per a titulats de grau superior.

Les xifres de visitants i de peticions d'informació del darrer Saló de l'Ensenyament, celebrat del 15 al 19 de març, també permeten albirar un renovat interès per aquests estudis, que compten amb un alt grau d'inserció laboral. A l'estand del Centre de Formació Professional de la Fundació es van registrar enguany gairebé el doble d'interessats que en l'edició prèvia.

En línia amb aquesta tendència, el Centre impartirà el curs vinent dos nous Cicles Formatius de Grau Superior: el CFGS en Comerç Internacional en anglès, esdevenint el primer centre de Catalunya, dependent d'una universitat pública, en oferir una titulació de CFGS íntegrament en aquest idioma, i el CFGS en Transport i Logística. Aquesta ampliació formativa permetrà també aplicar l'anomenada modalitat 3x2, en la què els estudiants poden cursar dos CFGS en tres anys.

Per donar resposta a les noves necessitats comunicatives del Centre, s'ha elaborat una renovada pàgina web, en la que destaquen la portada i la seva estructura, que inclou elements comuns amb les webs dels estudis de l'Escola FUAB Formació, com ara l'apartat Coneix el centre.

Pel que fa a la portada, s'han posat en primera línia quatre temes principals: els estudis, la inserció laboral, la informació sobre l'accés i la matrícula, i les sessions informatives. Inclou, també, una zona d'actualitat, -amb notícies, el feed del seu compte d'Instagram i entrevistes a alumnes i antics alumnes-, una franja videogràfica i una de xifres il·lustratives, banners de serveis i pàgines destacades, com la del programa Forma't al Port, la localització i les dades de contacte.

Quant a l'estructura, s'ha seguit la lògica dels temes de portada, afegint l'apartat Coneix el centre, amb informació pràctica i administrativa.