La Fundació UAB

Dos màsters oficials de FUABformació entren al rànquing d'El Mundo

Rànking màsters El Mundo 2021

Dos programes de màster oficial de l'escola FUABformació han estat escollits entre els 250 millors d'Espanya per El Mundo, en el rànquing anual de programes de màster que publica aquest diari i que ha esdevingut un referent del sector.

29/09/2021

El Màster Oficial Unió Europea-Xina: Cultura i Economia es ja un clàssic del rànquing, amb una trajectòria de més de cinc anys sent elegit entre els 5 millors màsters de l'estat en la categoria Ciències Socials-Estudis Internacionals. En aquesta edició ha aconseguit la quarta posició.

També en quart lloc s'ha situat el Màster Oficial en Gestió Esportiva/Sport Management, impartit en col·laboració amb l'Institut Johan Cruyff, en el seu cas en la categoria Empresa-Especialitzats, amb la particularitat de que ho ha assolit en el primer any de la seva participació en el rànquing.

El rànquing d'El Mundo recopila els 250 millors programes de màster i postgrau d'Espanya i recull, després d'un estudi detallat, 50 especialitats i les entitats on s'imparteixen. La clasificació és fruit de l'anàlisi de 25 criteris, l'opinió de 800 docents i experts/es, alumni i empreses col·laboradores.

Els criteris de selecció es divideixen en les següents àrees: demanda, recursos humans, pla d'estudis, resultats i mitjans materials. El rànquing és un referent en el sector educatiu, a més d'una guia per als estudiants que vulguin ampliar i diferenciar els seus coneixements amb una titulació de màster o postgrau.