La Fundació UAB

Dia de les Famílies: vine a conèixer el Cicle!

Una noia amb els seus pares mirant un díptic

El dissabte 7 de maiga les 12h, se celebra el Dia de les Famílies, una jornada per als futurs estudiants i els seus familiars perquè puguin venir i coneguin de prop el CFGS en Comerç Internacional de la Universitat Autònoma de Barcelona, impartit al Campus de la UAB.

21/04/2022

El pròxim dissabte 7 de maig, el Centre de Formació Professional Fundació UAB obre les seves portes pel Dia de les Famílies de la UAB.

Es tracta d'una jornada dirigida als futurs estudiants i les seves famílies que vulguin venir a conèixer les instal·lacions del centre, situat al Campus de la UAB, i conèixer de prop el CFGS en Comerç Internacional.

La jornada començarà a les 12h amb una xerrada informativa per part de Mèrida Iglesias, directora del centre, que explicarà les claus del Cicle (assignatures, pràctiques, vies d'accés, idiomes, procés de matriculació, etc).

A la xerrada també hi participaran els nostres alumnes del Cicle, que explicaran la seva experiència cursant aquests estudis. Posteriorment, s'oferirà als assistents fer una visita guiada per les instal·lacions del centre i els seus serveis, i finalment un tour amb autobús per conèixer el campus universitari.

Si teniu més dubtes, podreu aprofitar per fer-les durant un piscolabis que s'oferirà a tots els assistents.

Us esperem al Dia de les Famílies!

Inscriu-te