La Fundació UAB

Convocat el 8è Premi CIEU-FUABformació, a la persona més emprenedora

Premi CIEU-FUABformació a la persona més emprenedora 2019
El Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) ja ha obert el període per presentar candidatures al reconeixement anual per a estudiants o alumni que destaquin per la seva activitat emprenedora.

25/02/2019

El Premi CIEU-FUABformació, a la persona més emprenedora és una iniciativa del CIEU adreçat a tot l’alumnat de FUABformació (Escola de Turisme i Direcció Hotelera, Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents, i Escola de Prevenció i Seguretat Integral), de la Facultat d’Economia i Empresa, de la resta de la UAB i a la comunitat alumni.

Com a novetat, la convocatòria d’aquest any inclou fins a 7 categories diferents. Un jurat escollirà els guanyadors o guanyadores segons el seu esperit emprenedor, les accions emprenedores o intraemprenedores dutes a terme, l'originalitat i grau d’innovació d’aquestes accions, la viabilitat a mitjà i llarg termini dels projectes i la seva trajectòria en el món de l’emprenedoria.

Les persones premiades rebran l’assessorament gratuït per part del CIEU, i una dotació econòmica de 250 euros. Les candidatures es poden presentar fins al 25 d’abril de 2019. Consulteu les bases.

L’acte d’entrega dels premis tindrà lloc el dijous 15 de maig, a les 12 hores, a la Sala d’Actes de la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB.

La Fundació Alumni UAB avalarà una de les candidatures

D’acord amb les bases del premi, un dels requisits és presentar una carta de recomanació per avalar la candidatura.

Per aquest motiu, els membres de la comunitat alumni que vulguin presentar la seva candidatura al premi, poden enviar la seva proposta a alumni@uab.cat. De totes les propostes rebudes, Alumni UAB farà una carta de recomanació. Més informació.