La Fundació UAB

Continua la matriculació dels estudiants de 1er de Grau al setembre

Continua el procés de matriculació
El procés de matriculació dels estudiants de 1er curs de Grau continuarà fins a l'octubre, amb la reassignació de places de la convocatòria de juny, i l'assignació de les places dels estudiants de les convocatòries de preinscripció universitària de setembre i octubre.

02/08/2018

La convocatòria de juny 2018 d'accés a la universitat continua el seu procés fins al 31 d'agost, últim dia en el qual els estudiants poden realitzar la seva reassignació de places.

Els resultats de la primera reassignació d'aquesta convocatòria es faran públics el 4 de setembre. Els estudiants acceptats en els Graus de Turisme, Turisme en Anglès, Direcció Hotelera i Prevenció i Seguretat Integral (presencial i en línia) es matricularan del 6 al 7 de setembre. El 14 i 20 de setembre realitzaran aquest tràmit, a Gestió Acadèmica, els estudiants de la 2a i 3a reassignació, respectivament.

Posteriorment, s'iniciarà el procés de matriculació dels estudiants assignats de la convocatòria de setembre:

• El 26 de setembre es publicarà l'assignació de places.
  • El 27 de setembre s'efectuarà la matrícula.
  • El 2 d'octubre es publicarà la primera reassignació de places.

Amb la convocatòria de preinscripció universitària d'octubre, finalitzarà el període de matriculacions. Concretament, el 8 d'octubre es coneixerà l'assignació de places, i l'endemà, el 9 d'octubre, es portarà a terme la matriculació dels darrers estudiants de primer de Grau admesos a la Universitat per al curs 2018-2019.