La Fundació UAB

Congressos i Esdeveniments UAB Campus donarà a conèixer els seus espais i serveis amb un webinar

Logo Matins UAB Campus & Partners

La segona edició dels Matins UAB Campus & Partners, que serà el dijous 11 de juny a les 12h, va dirigida a tota la comunitat universitària amb l’objectiu de mostrar totes les possibilitats que ofereix el Campus de la UAB per a l’organització de congressos presencials, on-line i híbrids.

05/06/2020

L’entitat de comercialització dels serveis i espais del Campus de la UAB, Congressos i Esdeveniments UAB Campus, ha organitzat una segona edició dels Matins UAB Campus & Partners, sota el títol “Congressos On-line, Híbrids i Presencials a UAB Campus”.

Es tracta d’una jornada on-line que tindrà lloc el dijous 11 de juny, de 12 a 12:45 hores, en què es presentaran els diferents espais i serveis destinats a l'organització d'actes, esdeveniments i congressos a la Universitat Autònoma de Barcelona. Casa Convalescència, l'edifici del Campus UAB a Barcelona, en serà la seu principal.

La sessió començarà amb una introducció sobre tots els espais i la varietat d'instal·lacions de què disposa el campus i quins són els tipus de serveis que s’ofereixen des de Congressos i Esdeveniments UAB Campus. A continuació, el professor David Owen explicarà la seva experiència com a organitzador de congressos amb UAB Campus.

Aquesta jornada també pretén ser una oportunitat per donar a conèixer la possibilitat d’organitzar un congrés on-line o híbrid. Per aquest motiu, s’exposarà una proposta de Reunions i Ciència (Grup RiC) i la seva plataforma per albergar congressos on-line.

Totes les persones interessades a assistir a la jornada en línia han d’omplir aquest formulari. La sessió també s'emetrà en directe pel canal Youtube de la UAB