La Fundació UAB

Astrid Medina explica la seva experiència de pràctiques als Estats Units

Astrid Medina explica la seva experiència
Avui és una professional de la FUAB i és un exemple del valor afegit que tenen els estudiants de Turisme i de Direcció Hotelera de poder escoltar experiències directes d’exalumnes que actualment treballen al si de FUABformació.

04/03/2019

Exalumna de l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera, Astrid Medina és, actualment, membre del personal de Gestió Acadèmica de FUABFormació. El passat 27 de febrer, va participar a una xerrada per als estudiants de l’Escola que tenia com a objectiu donar a conèixer un programa de pràctiques d’un any a Frenchman’s Creek, un country & beach club del sud-est dels Estats Units, en el qual ella mateixa va fer pràctiques internacionals.

La xerrada va estar a càrrec d’Achal Goswami, General Manager del ressort, i l’Astrid va explicar anècdotes de la seva etapa d’estudiant, i va donar alguns consells pràctics als estudiants: durant la seva estada d’un any va realitzar un cross-training per tots els departaments del Frenchman’s Creek.

En una entrevista prèvia, Astrid Medina ja va explicar en profunditat els avantatges de realitzar un programa de pràctiques internacionals: “l’ambient de treball és multicultural, ja que hi ha alumnes de totes les escoles de turisme del món”.

A la peça, Medina també animava als alumnes a sortir de la seva zona de confort: “el meu consell per als estudiants és que no se sentin lligats a casa seva i al seu país, que facin el salt i marxin”.

La professional no és l’únic exemple de personal FUAB que ha passat prèviament per les aules de les escoles de FUABformació. Un fet que es dona en altres casos i que és un valor afegit per als estudiants, que poden conèixer experiències molt enriquidores de primera mà.