La Fundació UAB

Activitats de benvinguda per als nous estudiants xinesos de la UAB

Activitats de benvinguda a estudiants xinesos

L'Associació d'Estudiants Xinesos de la UAB va organitzar un seguit d'activitats per donar la benvinguda als compatriotes que acaben d'arribar a la universitat per ampliar la seva formació i viure l'experiència UAB. Les activitats s'emmarquen dins de la fira "La Comunitària UAB", una jornada cultural i lúdica que va tenir lloc el 5 d'octubre a la Plaça de l'Hemeroteca.

05/10/2022

Seguint amb la línia ascendent de participació dels darrers 6 anys, amb excepció dels cursos iniciats durant la pandèmia, enguany han visitat la carpa muntada per l'Associació d'Estudiants Xinesos de la UAB molts més estudiants que l'any passat. Més estudiants xinesos s'han apropat a la fira per conèixer com participar a l'entitat. També, alumnes de diverses nacionalitats i locals han mostrat gran interès vers la cultura xinesa i curiositat per saber quins serveis i activitats ofereix l'Associació.

El fil conductor de les activitats va ser la coneixença de persones, països i cultures. A la carpa de l'Associació, els interessats van escriure missatges en llengües diverses com ara el xinès, l'àrab o el rus damunt d'un llençol -situat al taulell de la carpa-, van aprendre a escriure el seu nom en caràcters xinesos, i van poder deixar les seves dades de contacte per establir vincles amb la comunitat d'estudiants asiàtics.

També es va aprofitar per compartir experiències i moments a les xarxes socials, i fer-se fotos amb estudiants que portaven vestimenta tradicional i de tipus "cosplay", dins d'un marc de cartró, tot imitant la xarxa Instagram. Com a obsequi, l'Associació regalava bosses de tela dels estudis de la FUAB, que han tingut molt d'èxit i s'han esgotat en un no res.