La Fundació UAB

Actes inaugurals i graduacions de les Escoles de FUABformació

Graduacions i actes inaugurals FUAB
Durant el mes d’octubre, se celebraran diversos actes organitzats per l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera, l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral, i l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents.

02/10/2018

Com cada any, els centres formatius universitaris de la Fundació UAB organitzen una sèrie d’actes inaugurals d'inici de curs, o la celebració de graduacions per a les últimes promocions.

Enguany, aquest són els actes que les Escoles han programat al mes d’octubre, i que tindran lloc a la Sala Lluís Vives de l’Hotel Exe Campus UAB:

• Dimecres, 10 d’octubre. A les 12 hores: Acte d’inauguració del curs acadèmic 2018-2019 de l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera, amb lliçó inaugural a càrrec d’Octavi Bono, Director General de Turisme de la Generalitat de Catalunya. Més informació.
  • Divendres, 19 d’octubre. A les 18 hores: Acte de graduació de la 6ª promoció del Grau en Prevenció i Seguretat Integral. Més informació.
  • Dijous, 25 d’octubre. A les 19 hores: Acte d’inauguració del curs acadèmic 2018-2019 i lliurament de diplomes de la 8ª promoció del Màster en Arxivística i Gestió de Documents, amb una conferència a càrrec de Salvador Cardús, professor de sociologia de la UAB. Més informació.