La Fundació UAB

Acte de Cloenda amb el personal participant al Programa Garantia Juvenil

Acte Cloenda GJ
La Fundació UAB celebrarà el divendres 26 d’abril, a les 13 hores, una sessió de cloenda amb les persones beneficiàries del Programa Garantia Juvenil i els seus tutors. A l’esdeveniment hi assistirà Sara Moreno, vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat de la UAB.

03/04/2019

Les 18 persones treballadores dins l’entorn FUAB, beneficiàries de Garantia Juvenil, finalitzaran la seva estada dins el marc d’aquest programa el 28 d’abril de 2019.

Per aquest motiu, la Fundació ha organitzat un acte de cloenda per a totes aquestes persones que han realitzat pràctiques a les diferents entitats de la Corporació -on hi han desenvolupat tasques relacionades amb els seus estudis-, i els seus tutors respectius. A l’acte hi assistirà Sara Moreno, vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat de la UAB.

El Programa Garantia Juvenil és una iniciativa amb l’objectiu de garantir oportunitats per als joves i oferir ajuts a les empreses i entitats a través de programes de formació, inserció, emprenedoria i orientació laboral. En total, més de 100.000 joves s'hi han inscrit en els darrers tres anys, dels quals prop de 39.000 han trobat feina.

Convocat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, el programa facilita la contractació de joves. És la segona vegada que la major part de les entitats de l'entorn FUAB participen en aquest programa. Enguany, un total de 18 persones graduades de diferents titulacions hi estan fent pràctiques amb un contracte laboral de sis mesos de durada, amb dedicació a jornada completa.

En aquest enllaç trobareu una entrevista, realitzada al febrer, a Toni Márquez, Laura González i Sergio Cabanelas, tres beneficiaris del programa, on expliquen la seva experiència.