La Fundació UAB

1ª Edició de les Sessions de Treball UAB Study Abroad: 'Learning from Migrants and Refugees

Jornada Study Abroad
El programa UAB Study Abroad organitza el 8 de març una jornada per als estudiants estranger amb la presència d’ONGs, experts i persones migrants per reflexionar de manera conjunta sobre aquesta realitat.

28/02/2019

Enguany, se celebra la primera edició de les Sessions de Treball organitzades pel programa Study Abroad de la UAB. Sota el títol "Aprenent dels Migrants i els Refugiats," la jornada, inspirada pel Programa Refugi (#UABrefugi: L'Autònoma acull), tindrà lloc el divendres 8 de març.

Amb seu a l'Aula Magna de Casa Convalescència, l'esdeveniment té com a objectiu crear un espai de diàleg intercultural que apropi l'alumnat estranger a la realitat d'aquells que es veuen obligats a deixar els seus països d'origen i a cercar asil polític.

L'acte, que comptarà amb l'assistència de 150 estudiants, reunirà professionals del sector de les ONGs, experts que han documentat l'experiència d'exiliats i expatriats i testimonis en primera persona de refugiats.

Paral·lelament, a partir del 27 de febrer, es podrà visitar durant un mes una instal·lació pictòrica de Sebastien Waknine, al pati del darrere de Casa Convalescència. L'artista ha contribuït amb la creació d’un quadre gegant, de set metres per tres metres, sobre l'experiència migratòria.

Aquesta jornada comptarà amb el patrocini de FAS, FICAT, Fotomovimiento, Sietar España, AV Drop, ShowTex, Barna Paints, Anden, Oscars’ Color i Montana Cans, i pretén ser la primera d'una sèrie anual de sessions de treball organitzades per UAB Study Abroad.

Per a més informació, consulteu el programa.