Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!
El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.
En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.
Import:
30,21 € (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).
Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.
Inscripció online
Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.
L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 1757 i Edició: 28
Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:
- Inscripció amb NIU: si ets estudiant de la UAB i recordes el teu NIU i paraula de pas:
- Inscripció sense NIU: si no ets estudiant de la UAB o no recordes el teu NIU i paraula de pas (si tens dubtes, consulta el manual REGISTRA'M):
Dates d'inscripció
del 09/02/2024 al 09/10/2024
Documentació requerida
- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
- Currículum
- Carta de motivacions
- Memòria explicativa (màxim 1 folis) d'un projecte documental incloent sinòpsis i tractament audiovisual
Requisits d'accés
- Tenir un títol universitari d'un mínim de 180 ECTS o equivalent, de les diferents àrees de la Comunicació, Art i Humanitats.
Criteris de selecció
- Curriculum
- Fotocòpia del títol universitari
- Fotocòpia del document d'identitat (DNI per espanyols i passaport per a estrangers)
- Carta de motivacions
- Memòria explicativa (màxim 1 folis) d'un projecte documental incloent sinòpsis i tractament audiovisual.
Durant l'estudi de les sol.licituds rebudes, el Comitè de Selecció del màster de formació permanent es reserva el dret de cridar a entrevista personal als candidats que resideixin a Espanya o mitjançant un qüestionari escrit (o conferència telefònica o videoconferència) a aquells que resideixin fora del país. Així com la verificació de treballs i projectes realitzats.
Les sol.licituds rebudes són avaluades pel Comitè de Selecció del programa i tots els candidats reben una comunicació oficial sobre el resultat d'aquesta avaluació. Aquells candidats que són acceptats com a estudiants per cursar el Màster de formació permanent poden continuar amb el procés de preinscripció i matrícula.
Comunicació de l'admissió
El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.
Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.