Especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Formació online especialitzada en tècniques i estratègies de màrqueting per gestionar projectes turístics que creïn valor i experiències sostenibles per obtenir la satisfacció del client

Continguts

Mòdul 1: e-Tourism i Màrqueting Digital


Estratègies de màrqueting digital i turisme electrònic

Eines per a campanyes turístiques digitals

Creació de valor, experiència i fidelització

Pla de màrqueting online



Mòdul 2: Customer Experience en Turisme i Hoteleria


Fonaments, evolució i cultura empresarial enfocada al client

Processos de gestió: eines holístiques i mètriques en la gestió de l'experiència de client i Customer Journey Map

Introducció al lideratge estratègic multicanal i omnicanal

Quadre de comandament integral: implementació, seguiment i anàlisi



Mòdul 3: Revenue Management


Definició conceptual i fonaments

Aplicació del Revenue Management

Tècniques de màrqueting i vendes aplicades

Màrqueting digital

El desenvolupament de la professió

Mòdul 1. Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Assignatura Crèdits Caràcter

Lideratge i Gestió del talent en el sector turístic

5 ECTS

Obligatòria

Customer Experience en Turisme i Hoteleria

10 ECTS

Obligatòria

Revenue Management

10 ECTS

Obligatòria
Assignatura Crèdits Caràcter

E-Tourism i Màrqueting Digital

10 ECTS

Itineraris

Aquest Diploma d'especialització pertany al Màster de Formació Permanent en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297)

Programes relacionats

Curs en Customer Experience en Turisme i Hoteleria
Curs en E-Tourism i Màrqueting Digital

Competències bàsiques

- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.

- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.

- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.

 

Competències específiques

Dissenyar estratègies personalitzades: Crear i implementar estratègies adaptades a les necessitats i objectius de l'organització turística i hotelera.
Tècniques de Revenue Management: Dissenyar i aplicar tècniques de Revenue Management, incloent indicadors d'èxit com REVPAR, GOPPAR i TREVPAR.
Gestió d'eines financeres: Utilitzar eines de pressupost, calendari de tarifes i demanda, previsions, benchmarking i pricing per optimitzar la gestió financera.
Segmentació de mercat: Desenvolupar tècniques efectives de segmentació de mercat per identificar i abordar els diferents perfils de clients.
Aplicació de tàctiques de preus: Implementar tàctiques de preus dinàmiques tenint en compte la demanda, la coherència i elements d'anàlisi com el forecasting, l'up-selling i el cross-selling.
Màrqueting digital i vendes: Dissenyar tècniques de màrqueting digital, incloent SEO, SEM, SMM i CRO, per maximitzar la visibilitat i les vendes en l'organització.
Campanyes comercials online: Crear i gestionar campanyes comercials en línia per al turisme 3.0 i 4.0, adaptant-se a les noves tendències digitals.
Fidelització de clients: Implementar estratègies de fidelització i lleialtat per crear experiències de valor que mantinguin els clients compromesos amb l'organització.
Anàlisi de l'experiència del client: Incorporar mètriques en la gestió de l'experiència del client, incloent l'elaboració del customer journey map.
Quadre de comandament integral: Elaborar i utilitzar un quadre de comandament integral per al seguiment i la millora contínua del rendiment de l'organització.

Competències transversals

Desenvolupar habilitats per a l'adopció de decisions raonades: Capacitar-se per a prendre decisions informades en la gestió de l'àrea de coneixement del programa.
Comunicar-se de manera efectiva: Millorar les habilitats de comunicació oral i escrita, així com defensar i argumentar les seves aportacions de manera clara i persuasiva.
Analitzar i sintetitzar informació: Capacitat per a analitzar documents, interpretar protocols i seleccionar la informació pertinent per a temes concrets.

Títol que s'obté

Diploma d'especialització en Revenue Management, Màrqueting Digital i Customer Experience

Vols rebre més informació?