Canals de contacte amb la UAB
La Universitat disposa de diversos canals per a que pugueu contactar-nos:
-

Opina UAB
Permet adreçar a l'administració universitària opinions en forma de suggeriments, queixes o felicitacions sobre tots els àmbits de l'activitat universitària i els serveis oferts per la Universitat.
-

InfoUAB
Servei d’atenció per a estudiants, futurs estudiants i al públic en general que vulgui contactar amb la UAB.
-

Síndica de Greuges
Rep les queixes i les observacions que se li formulin sobre el funcionament de la Universitat. Garanteix el compliment dels Estatuts de la UAB i realitza propostes de resolució.
-

Registre electrònic
Al registre electrònic de la UAB es poden presentar escrits, sol·licituds i documents electrònics.
-

Canal Ètic
Permet, als membres de la comunitat universitària, comunicar a la institució situacions, accions o omissions que representin infraccions legals o contràries al Codi ètic de la UAB.
-

Accés a informació pública Aquest enllaç s'obre en una finestra nova
Mitjançant aquest tràmit es pot sol·licitar el dret d'accés a informació pública de la UAB.