Coneix el centre

Bones vacances!

imatge notícia bones vacances estiu 2024

A partir del 29 d'agost tornem a obrir les nostres portes. Mentrestant, bon estiu!

01/08/2024

Des del Servei de Llengües-Idiomes UAB Campus us volem desitjar unes molt bones vacances i recordar-vos que aturem la nostra activitat entre l’1 i el 28 d’agost.

A partir del 29 d’agost reprendrem els nostres serveis i activitats 👇🏽

CURSOS

Matrícula de amb la matrícula als cursos del proper any acadèmic 2024-2025, que començaran entre el setembre i l’octubre.

T’oferim cursos d'anglès, alemany, francès, italià, català i espanyol per a nouvinguts. També pots participar en les nostres activitats amb reconeixement acadèmic.

Si ets personal acadèmic tens al teu abanst formacions específiques d'anglès i català, tant presencials com telepresencials.

BEQUES i AJUTS

Beques per estudiar anglès, alemany, francès i italià al Servei de Llengües. S'obre un segon termini de la convocatòria del 12 al 25 de setembre per a estudiants dels graus de la UAB impartits en anglès o en francès.

Ajuts per al personal acadèmic: convocatòria d'ajuts per a l'aprenentatge d'idiomes (del 5 de setmebre al 21 d'octubre) i convocatòria epr a la correcció de materials doncents en català i en anglès (fins al 15 de novembre).

EXÀMENS DE CERTIFICACIÓ DE NIVELL D'IDIOMA

Convocatòria d'exàmens per a l’alumnat de la UAB interessat a participar en programes de mobilitat. Matrícula oberta del 9 al 17 d'octubre.

A partir del 29 d'agost estarem oberts de 10 a 13.30 h i de 16 a 19 h (atenció presencial).