Identitat Corporativa Fundació UAB

Normes de composició

El logotip és indivisible i sempre s'ha de reproduir íntegrament. La marca docent de la UAB sempre ha d'estar present; per tant, sempre s'ha d'aplicar en convivència amb el logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona en qualsevol de les seves versions.

Negatiu

Quan el suport en el qual s’hagi d’aplicar el logotip n'impedeixi la utilització en positiu amb els colors corporatius, s’ha d’emprar la versió a una tinta en negatiu, depenent de la intensitat del fons. Per tal de garantir la llegibilitat i el contrast del logotip, aquest s’aplicarà sempre en negatiu sobre fons negre quan la intensitat del color sigui d’entre 100% i 50%, i entre 100% i 60% sobre color verd. En intensitats inferiors, s’aplicarà la versió en positiu.

Logotip Escola FUAB Formació: negatiu

Denominacions d'àmbits docents

Les denominacions són formes de composició tipogràfica que acompanyen el logotip, creades per a representar els àmbits de l’oferta docent de l’Escola FUAB Formació:

Quan les necessitats de comunicació del projecte requereixin ressaltar l'oferta docent de l'Escola FUAB Formació, el logotip passarà a un segon nivell d'acompanyament i el nom de l'àmbit docent pujarà a primer nivell, en una proporció 60/40.

Convivència amb el logotip de la UAB

La marca primària de la UAB és en color verd: Pantone 355 C. Sempre ha de primar l'ús de la marca UAB en color verd.

Així i tot, la versió en negre està normalitzada i acceptada com a versió alternativa per aplicacions en blanc i negre. Per una major flexibilitat d’aplicació s'han creat versions del logotip on la reproducció és en negre, tant en positiu com en negatiu. Aquesta versió alternativa és aplicable a les diferents versions del logotip.