Professorat Màster Oficial - Direcció i Organització de Turisme d'Esdeveniments
Coordinació del màster
Dra. Maria José Aguar Martínez
Correu electrònic: MariaJose.Aguar@uab.cat
Gestió acadèmica
Correu electrònic: masters.fuabformacio@uab.cat
Direcció del màster
Dra. Maria José Aguar Martínez
Professorat
Les sessions seran impartides per professionals en actiu i professors altament qualificats i vinculats a la realitat del sector de l'organització d'esdeveniments.
Relació de professors
Professors universitaris:
Dra. Maria José Aguar. Coordinadora del Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments de la UAB.
Daniel Blabia. Coordinador del Màster Oficial en Gestió d’Empreses Hoteleres de la UAB.
Dra. Maria Abril. Coordinadora del Màster Oficial en Gestió Turística del Patrimoni Cultural de la UAB.
Dr. Víctor Giménez. Coordinador del Màster Oficial en Gestió d’Empreses Hoteleres de la UAB.
Dr. Stefan Hemmen. Professor del Departament d’Empresa de la UAB.
Dr. Francesc Romagosa. Responsable de Recerca de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, i Coordinador del Postgrau en Ecoturisme i Guia de Natura de la UAB.
Dr. Santiago Tejedor. Professor del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB.
Dr. Joaquín Rodríguez. Professor de l’Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB.
Dr. David Urbano. Responsable del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries-FUABformació.
Dr. Manel Vinyals. Professor del Departament de Comunicació de la UAB.
Dr. Joan Massanés. Professor de l'EUTDH.
Dr. Pere Nicolàs. Professor del Departament d’Empresa de la UAB.
Dra. Magda Cayón. Professora de l'EUTDH.
Dra. Asunción Blanco. Professora del Departament de Geografia de la UAB.
Dra. Almudena Barrientos. Professora del Grau en Turisme i del Cicle Superior de Gestió d’Esdeveniments i Intermediació Turística de la Universitat de La Laguna de Tenerife.
Professors professionals del sector:
Dra. Asun Paniagua. Editora i consultora d'esdeveniments MICE del Grupo Eventoplus
Dr. Carlos Moreno. Cap de mobilitat del Departament de Seguretat i Mobilitat de Fira de Barcelona.
Silvia Susana Flores. Coordinadora de Relacions Internacionals de Turisme de Barcelona.
Anna Bueno. Responsable de l’Àrea de Congressos de Barcelona Convention Bureau.
Mònica Garcia. Responsable de l’Àrea de Congressos de Barcelona Convention Bureau.
Cristina Garcia. Gestió i planificació de la Secretaria Tècnica de Turisme Familiar de Catalunya. Aqa Consulting.
Francesc Carrió. Conseller delegat general de Reed Exhibitions Iberia.
Sandrine Castres. Directora executiva de MCI Group Spain.
Jordi Estruga. Director d’operacions d’esdeveniments externs de Fira de Barcelona.
Tommy Gil. Director general d’Atelier MICE.
Rosa Garriga. Arquitecta de reunions de Kenes Group.
Josep Antoni Llopart. Director de les fires: Barcelona Games World; Salón Internacional Caravaning ;Salón Vehículo de Ocasión de Fira de Barcelona.
Raimond Torrents. Propietari i director general de Torrents & Friends.
Eric Mottard. Soci fundador i director d’Eventoplus.
Sònia Serracarbassa. Directora de Catalunya Convention Bureau.
Montserrat Peñarroya. Consellera delegada de Quadrant Alfa i experta en màrqueting electrònic.
Alba Espejo. Consultora i formadora de Quadrant Alfa S.L.
David Noack. Director de Madrid Convention Bureau.
Jordi Gimeno. Creador i organitzador del Festival Simfònic.
Jordi Gratacós. President de l’Associació de Promotors, Agents i Mànagers de Catalunya i Vicepresident de l'Acadèmia Catalana de la Música.
Rudolf Rannegger. Deputy General Manager de MCI Spain Event Services.
Agustí Torres. Director General - Managing Director de CloserStill Media Tecnología, S.L.U.
Raúl Ciprés. Fundador & Partner CEO de Creativialab.
Óscar Hernández. Responsable de l'esdeveniment “Trailwalker”. Àrea d’Aliances i Expansió d'Oxfam Intermón.